Though we gotta say goodbye for the summer  雖然我們必須在夏天告別


Baby , I promise you this  寶貝,我向你保證


I'll send you all my love everyday in a letter  我會天天在信中寄出我全部的愛


Sealed with a kiss  並且以吻封緘


Guess it's gonna be a cold lonely summer  我想這會是一個寒冷而孤寂的夏天


But I'll fill the emptiness  但我會填滿所有的空虛


I'll send you all my dreams everyday in a letter  我會每天在信中寄出我全部的夢


Sealed with a kiss  並且以吻封緘


I'll see you in the sunlight  你我會在陽光下相見


I'll hear your voice everywhere  到處都可以聽見你的聲音


I'll run to tenderly hold you  我向前奔去溫柔的擁抱你


But baby, you won't be there  但是,寶貝!你卻不在那兒


I don't wanna say goodbye for the summer  我不願在夏天說再見


Knowing the love we'll miss  我知道我們會懷念彼此的愛


So let us make a pledge to meet in September  所以讓我們相約在九月相見


And sealed with a kiss  並且以吻封緘


 



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Emily 的頭像
    Emily

    愜意人生-Emily

    Emily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()